Social Icons

Tuesday, November 5, 2013

Favorite interior features Acura MDX AWD-2014 long-term Road Test

The request channel timed out while waiting for a reply after 00:01:00. Increase the timeout value passed to the call to Request or increase the SendTimeout value on the Binding. The time allotted to this operation may have been a portion of a longer timeout.

Den 1 november, 2013

2014 Acura MDX

Jag gillar insidan av våra 2014 Acura MDX mycket. Dessa hårda plast lastutrymmen är idealiska för min vecka vandringar. De möjliggör röran-gratis lagring av mina skor, skjorta och vatten flaska utan att få damm och lera hela matta ytor. Och när du flyttar framåt i kabinen, MDX fortsätter att imponera.

Eftersom vi har de frivilliga teknik och underhållning-paketet, är baksätet utrustad med en DVD-spelare och ytterligare 115V eluttag. Center console displayen är ordnad och diskret.

2014 Acura MDX

Som vi tidigare har noterat, rena instrument panelen är lätt för ögonen, mittkonsolen är mycket funktionell och som min vän Albert påpekade, standard LED bakgrundsbelyst inre dörrhandtag är en fin touch, alltför.

2014 Acura MDX

Efter bara några dagar i det är jag extremt glad vi har lagt en MDX till vår flotta och det har skett en rätt på toppen av min föredrog-road-trip-cars-lista.

Travis Langness, Associate Editor @ 1,727 km

No comments: